Zangiota tumani axborot-kutubxona markazi
Eng yaxshi kitobxon bo‘laman
Kitobxonlik soati
Pedagog va yozuvchi Ya.Komenskiy “Kitoblar - donishmandikni yoyish qurolidir”, desa, yana bir faylasuf J.Svift “Kitoblar aql farzandlaridir”, deydi. Farzandlarimiz kitobxon bo‘lishi uchun ota-onalarning ham kitobxon bo‘lishi muhim. Ahamiyat beradigan bo‘lsak, o‘g‘il bolalarni ko‘proq otasi mashg‘ul ish qiziqtiradi. Qiz bolalar esa onalari yonida vaqt o‘tkazishni xush ko‘radi. Birga o‘qilgan kitob ichidagi voqea va ma’no ikki karra qiziq va mas’uliyatli natija berishi aniq.
3–4 yoshli bolaga ota-ona dastlab ertaklarni og‘zaki bayon etsa, 6–7 yoshida kattaroq hajmdagi ertak va hikoyalarni o‘qib berib, o‘qishga qiziqtirishi kerak. Bola 9–10 yoshga yetganda unga o‘zi sevgan kitobini xarid qilishi uchun imkoniyat berish va endi boladan o‘qigan badiiy asari xususida taassurotlarini so‘ramog‘i muhim bosqich. Kitobxonlikning keyingi pog‘onalariga bolalar o‘z dunyoqarashidan kelib chiqib asarlarni o‘zlari tanlab o‘qiy boshlaydi. Demak, farzandga ota-ona nazorati va xayrihohligi kitobxonlikda ham zarur jarayon desak bo‘ladi. Axir, farzandlarimizning har tomonlama yetuk va barkamol bo‘lishi uchun ota-onalar zimmasida katta mas’uliyat turadi.
Bugungi bo‘lib o‘tgan kitobxonlik soatida 14- umumiy o‘rta ta’lim maktabning 1-sinf o‘quvchilari ishtirok etdilar. Bolalarga kutubxonaga a’zo bo‘lish, kitob o‘qish qoidalari, kitoblarni yaxshi saqlash haqida mutaxassislar tomonidan kerakli tavsiyalar va maslahatlar berildi. Qo‘llariga berilgan ertak kitoblardan ular olam-olam zavq oldilar. O‘z navbatida bolalar oldilariga “Eng yaxshi kitobxon bo‘laman” deb maqsad qo‘ydilar.
Zangiota tumani axborot-kutubxona markazi
Yoz-o'tmoqda soz(dolzarb 90 kun)
Ta’tilda birgalikda kitob o’qiymiz
Mutolaa soati
Tumandagi 39-boshlang’ich maktabida tashkil etilgan “Qaldirg’och” nomli sog’lomlashtirish maydonchasida “Dolzarb 90 kun” loyihasi doirasida axborot-kutubxona markazi xodimlari tomonidan ko’chma kutubxona tashkil etilib, “Ta’tilda birgalikda kitob o’qiymiz” nomli mutolaa soati tashkil etildi. Jahon xalq ertaklaridan “Uyqudagi malika”, …
Zangiota tumani axborot-kutubxona markazi
Yangi O’zbekiston yoshlari birlashaylik!
Uchinchi renesans bunyodkorlari!
Ma’naviy-ma’rifiy-madaniy tadbir
Yoshlar yurtning kelajak taqdirini belgilab beruvchi asosiy kuchdir. Mamlakat taraqqiyoti yoshlar qo’lida. Yurtimizda har jabhada yoshlarga keng imkoniyatlar eshigi ochilmoqda. Ushbu imkoniyatlardan samarali foydalanib, o’z ustida ishlab yuqori natijalarga erishib yurtimiz bayrog’ini baland ko’tarib, tengdoshlariga o’rnak bo’layotgan …
Zangiota tumani axborot-kutubxona markazi
Yoz-o'tmoqda soz(dolzarb 90 kun)
Siz kelmasangiz biz boramiz
Mutolaa kuni
“Dolzarb 90 kun” loyuhasi doirasida tashkil etilayotgan tadbirlar o’quvchilarning bo’sh vaqtlarini mazmunli o’tkazishlari, kasb-hunar o’rganishlari, kitob o’qib o’z bilim va dunyoqarashlarini oshirishlari uchun ayni palla hisoblanadi. Axborot-kutubxona markazi mutaxassislari tomonidan barkamol avlod bolalar maktabi qoshida tashkil …
Zangiota tumani axborot-kutubxona markazi
Yoz-o'tmoqda soz(dolzarb 90 kun)
O’ylab topilgan yakun
Kreativ tadbir
Axborot-kutubxona markazi mutaxassislari tomonidan “Dolzarb 90 kun” loyihasi doirasida maktablar qoshida tashkil etilgan sog’lomlashtirish maydonchalarida ko’chma kutubxona tashkil etilib, “Yozgi ta’til va kitob - eng yaxshi do’stlik” shiori ostida tadbirlar o’tkazilmoqda. “O’ylab topilgan yakun” nomli kreativ tadbir …
Zangiota tumani axborot-kutubxona markazi
Yoz-o'tmoqda soz(dolzarb 90 kun)
Jajji jurnalist
Ma’naviy-ma’rifiy tadbir
27-iyun “O‘zbekiston Respublikasi matbuot va ommaviy axborot vositalari xodimlari kuni” munosabati bilan tumandagi 14-maktabda “Dolzarb 90 kun” loyihasi doirasida faoliyat yuritayotgan “Kelajak yulduzlari” nomli sog’lomlashtirish maydonchasida “Kitob-qalb quyoshi” nomli faol kitobxonlar klubi a’zolari bilan birgalikda “Jajji jurnalist” nomli …
Zangiota tumani axborot-kutubxona markazi
Yoz-o'tmoqda soz(dolzarb 90 kun)
Ertakli kun
Kitobxonlik soati
Bolalar adabiyoti jajji bolajonlarning ichki dunyosini, ularning his-tuyg’ularini, fel-atvorlarini ochib berish bilan ularni hayajonlanishiga, qahramonlarning xatti -xarakatlarini baholashga va uni muhokama qilishga o’rgatadi. Badiiy asarlarning eng yaxshi namunasi bolalarda axloqiy sifatlarni tarkib toptirishga, yaxshi-yomon, haq-nohaq, rost- yolg’on so’zlarning …