Zangiota tumani axborot-kutubxona markazi
Yulduzlarga oshno qalb
Davra suhbati
“Ulug‘bek Mirzo yoshligidanoq bobosi Amir Temur saroyida tarbiyalanib, saroyga yig‘ilgan olimu fuzalolar ta’sirida ilm-fanga qiziqadi. Ulug‘bek kichik yoshida ulkan bir mamlakatning sultoni bo‘lib, bobosi Amir Temur kabi jangchi emas, balki ilm-ma’rifat shaydosi edi. Binobarin, u mamlakatda ilm-fan ravnaqiga jon-jahdi bilan kirishar va bu yo‘lda xazinani ayamasdi. Uning davrida Samarqand Sharqning eng gullagan madaniyat o‘chog‘iga aylangan edi”.
Dunyo astronomiyasi taraqqiyotini Mirzo Ulug‘bekning xizmatlarisiz tasavvur etish qiyin. Movarounnahrda qirq yil hukmronlik qilgan sultonning ilm-fan uchun alohida g‘amxo‘rlik ko‘rsatishi, madrasalar barpo etishi, Samarqandda yirik astronomiya maktabiga asos solishining o‘zi tarix oldidagi katta xizmatidir. Mirzo Ulug‘bek tashabbusi bilan 1424-1428 yillar mobaynida Samarqand shimolida Obirahmat arig‘i bo‘yidagi Ko‘hak tepaligi bag‘riga bunyod etilgan jahonga mashhur rasadxona o‘z davrida osmon jismlarini o‘rganuvchi eng yirik inshoot hisoblangan.
Axborot-kutubxona markazida buyuk astronom va matematik, o‘z davrining atoqli allomasi, davlat arbobi Mirzo Ulug‘bek tavalludining 630 yilligi munosabati bilan “Yulduzlarga oshno qalb” nomli davra suhbati bo‘lib o‘tdi. Unda 8-maktabning o‘qituvchi va o‘quvchilari ishtirok etdilar. Tadbirda o‘quvchilarga Mirzo Ulug‘bek hayoti va ijodi, uning jahon sivilizatsiyasi rivojiga qo‘shgan ulkan hissasi haqida batafsil ma’lumotlar berildi. Ishtirokchilar uchun kutubxona bo‘ylab sayohat uyushtirib, bahorgi ta’til davrida o‘qishlariga kitoblar tavsiya qilindi.
Zangiota tumani axborot-kutubxona markazi
Yoz-o'tmoqda soz(dolzarb 90 kun)
Ta’tilda birgalikda kitob o’qiymiz
Mutolaa soati
Tumandagi 39-boshlang’ich maktabida tashkil etilgan “Qaldirg’och” nomli sog’lomlashtirish maydonchasida “Dolzarb 90 kun” loyihasi doirasida axborot-kutubxona markazi xodimlari tomonidan ko’chma kutubxona tashkil etilib, “Ta’tilda birgalikda kitob o’qiymiz” nomli mutolaa soati tashkil etildi. Jahon xalq ertaklaridan “Uyqudagi malika”, …
Zangiota tumani axborot-kutubxona markazi
Yangi O’zbekiston yoshlari birlashaylik!
Uchinchi renesans bunyodkorlari!
Ma’naviy-ma’rifiy-madaniy tadbir
Yoshlar yurtning kelajak taqdirini belgilab beruvchi asosiy kuchdir. Mamlakat taraqqiyoti yoshlar qo’lida. Yurtimizda har jabhada yoshlarga keng imkoniyatlar eshigi ochilmoqda. Ushbu imkoniyatlardan samarali foydalanib, o’z ustida ishlab yuqori natijalarga erishib yurtimiz bayrog’ini baland ko’tarib, tengdoshlariga o’rnak bo’layotgan …
Zangiota tumani axborot-kutubxona markazi
Yoz-o'tmoqda soz(dolzarb 90 kun)
Siz kelmasangiz biz boramiz
Mutolaa kuni
“Dolzarb 90 kun” loyuhasi doirasida tashkil etilayotgan tadbirlar o’quvchilarning bo’sh vaqtlarini mazmunli o’tkazishlari, kasb-hunar o’rganishlari, kitob o’qib o’z bilim va dunyoqarashlarini oshirishlari uchun ayni palla hisoblanadi. Axborot-kutubxona markazi mutaxassislari tomonidan barkamol avlod bolalar maktabi qoshida tashkil …
Zangiota tumani axborot-kutubxona markazi
Yoz-o'tmoqda soz(dolzarb 90 kun)
O’ylab topilgan yakun
Kreativ tadbir
Axborot-kutubxona markazi mutaxassislari tomonidan “Dolzarb 90 kun” loyihasi doirasida maktablar qoshida tashkil etilgan sog’lomlashtirish maydonchalarida ko’chma kutubxona tashkil etilib, “Yozgi ta’til va kitob - eng yaxshi do’stlik” shiori ostida tadbirlar o’tkazilmoqda. “O’ylab topilgan yakun” nomli kreativ tadbir …
Zangiota tumani axborot-kutubxona markazi
Yoz-o'tmoqda soz(dolzarb 90 kun)
Jajji jurnalist
Ma’naviy-ma’rifiy tadbir
27-iyun “O‘zbekiston Respublikasi matbuot va ommaviy axborot vositalari xodimlari kuni” munosabati bilan tumandagi 14-maktabda “Dolzarb 90 kun” loyihasi doirasida faoliyat yuritayotgan “Kelajak yulduzlari” nomli sog’lomlashtirish maydonchasida “Kitob-qalb quyoshi” nomli faol kitobxonlar klubi a’zolari bilan birgalikda “Jajji jurnalist” nomli …
Zangiota tumani axborot-kutubxona markazi
Yoz-o'tmoqda soz(dolzarb 90 kun)
Ertakli kun
Kitobxonlik soati
Bolalar adabiyoti jajji bolajonlarning ichki dunyosini, ularning his-tuyg’ularini, fel-atvorlarini ochib berish bilan ularni hayajonlanishiga, qahramonlarning xatti -xarakatlarini baholashga va uni muhokama qilishga o’rgatadi. Badiiy asarlarning eng yaxshi namunasi bolalarda axloqiy sifatlarni tarkib toptirishga, yaxshi-yomon, haq-nohaq, rost- yolg’on so’zlarning …